Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
July 6, 2010
Image Size
143 KB
Resolution
1250×1750
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,039
Favourites
37 (who?)
Comments
69
Downloads
28
×
Shadowed Secrets Page 20 by Nixhil Shadowed Secrets Page 20 by Nixhil
Previous - [link]
Next - [link]
First - [link]


WOOO HOOOOOO PAGE 20 OF SHADOWED SECRETS!!!!
and omstarclan CURTSEY IS TEH LEADER :O I was having difficulty drawing Ninetales that day, so i dont want to hear about how she looks

Okay, last one for a while...enjoy the megaupload, stay tuned, now to work more on Freezies comic or my other stuff.

shadowed secrets :iconeevee-angel: :iconracingwolf:
background characters their respectful owners
Add a Comment:
 
:iconeeveeandleafeon:
Eeveeandleafeon Featured By Owner Jun 4, 2012  Student Artist
yay!!!!!!!
Reply
:iconsparkthejolteon:
SparktheJolteon Featured By Owner Nov 29, 2011
i love the story and now whats funny is that the pikachu is eating the berry lol. good work with the story keep it up
Reply
:iconnixhil:
Nixhil Featured By Owner Nov 29, 2011  Student Digital Artist
thanks :3
Reply
:iconazureinu:
AzureInu Featured By Owner Oct 2, 2011  Hobbyist General Artist
He has a sence of dread,eh?....Could it be the ninetails curse from pokemon mystery dungeon? *shot*

awesome comic btw,love the story line so far.I realy love the art in it.I can realy see that you put a lotta work into it ^^
Reply
:iconnixhil:
Nixhil Featured By Owner Oct 3, 2011  Student Digital Artist
dun dun dun dunnnn

thanks so much :)
Reply
:iconazureinu:
AzureInu Featured By Owner Oct 3, 2011  Hobbyist General Artist
:icondundundunplz:

Your welcome ^^
Reply
:iconeevee316:
eevee316 Featured By Owner Dec 15, 2010
The ninetails looks gud! ...i culd nvr draw it tht gud... ^^;

Ys Checkers feeln a sense of...dread??
Reply
:iconnixhil:
Nixhil Featured By Owner Dec 15, 2010  Student Digital Artist
thanks ^^

yesh indeed...
Reply
:iconeevee316:
eevee316 Featured By Owner Dec 15, 2010
No prob. :D
Reply
:iconnixhil:
Nixhil Featured By Owner Nov 18, 2010  Student Digital Artist
drawing them as we speak :3
Reply
:iconsnowflurykitty:
SnowFluryKitty Featured By Owner Nov 18, 2010
OMG :meow:
Reply
:iconsamswimmer:
Samswimmer Featured By Owner Nov 17, 2010  Hobbyist Digital Artist
:iconwatching-and-waiting:
:icontuxedoplz:
Reply
:iconshipet100:
shipet100 Featured By Owner Nov 11, 2010
Gahhh!!! I DEMAND MORE!!!! :c please?
Reply
:iconnixhil:
Nixhil Featured By Owner Nov 14, 2010  Student Digital Artist
gettin' to it!
Reply
:iconsandstorm4ever:
sandstorm4ever Featured By Owner Sep 18, 2010   Photographer
awww i want to read more :(
Reply
:iconnixhil:
Nixhil Featured By Owner Sep 20, 2010  Student Digital Artist
more is on the way, after i update a few other stuffs :)
Reply
:iconsandstorm4ever:
sandstorm4ever Featured By Owner Oct 11, 2010   Photographer
oook
Reply
:iconbuizelhp:
BuizelHP Featured By Owner Aug 12, 2010
Waaaah many pages! OwO
You're awsome! I love this comic! Really! <3
Reply
:iconnixhil:
Nixhil Featured By Owner Aug 21, 2010  Student Digital Artist
i'm really glad you like it!! :)
Reply
:iconbkaufeli:
BKaufeli Featured By Owner Jul 8, 2010  Student Traditional Artist
MOAR! XD
These are fun to read. :P I wish I had the patience to write a comic. The most pages I've ever gotten out for one story is 30 before I quit.
Reply
:iconnixhil:
Nixhil Featured By Owner Jul 8, 2010  Student Digital Artist
i'm at twenty and still goin strong!

but i know what you mean. most oftentimes i get excited over the storyline, then halfway through i lose patience and obsess over a different story or something haha
Reply
:iconbkaufeli:
BKaufeli Featured By Owner Jul 8, 2010  Student Traditional Artist
lol Yeah, that's my problem. But usually I just decide to completely redo the comic... I redesign all the characters and edit the plot.
Reply
:iconnixhil:
Nixhil Featured By Owner Jul 8, 2010  Student Digital Artist
haha that never happens to me. i just get bored of them. xD
Reply
:iconbkaufeli:
BKaufeli Featured By Owner Jul 8, 2010  Student Traditional Artist
lol I always think to myself, "This is lame! I can make it better!" Which is why I'm working on my 3rd rewrite of my comic with Jong Hi in it if you remember that. XD
Reply
:iconnixhil:
Nixhil Featured By Owner Jul 9, 2010  Student Digital Artist
ahaha is that the one with the demon teacher? :iconiloveyouplz:
Reply
:iconbkaufeli:
BKaufeli Featured By Owner Jul 10, 2010  Student Traditional Artist
Yes it is! XD And there's no way I'm ever taking him out of it.
Reply
:iconnixhil:
Nixhil Featured By Owner Jul 12, 2010  Student Digital Artist
yaaaaaaaaaaaaay my life is complete!
Reply
:iconkwhitepearl:
kwhitepearl Featured By Owner Jul 8, 2010
oh lol and the background pokemon are soo funny xD
Reply
:iconnixhil:
Nixhil Featured By Owner Jul 8, 2010  Student Digital Artist
haha thank you :D
Reply
:iconkwhitepearl:
kwhitepearl Featured By Owner Jul 8, 2010
Hehe your welcome ^^
Reply
:iconkwhitepearl:
kwhitepearl Featured By Owner Jul 8, 2010
You did so much pages .0.
They all came out awesome though <33
lol i forgot to draw my character for this, im so slow xD;
Reply
:iconnixhil:
Nixhil Featured By Owner Jul 8, 2010  Student Digital Artist
yes i did @.@

oh, it's okay. if you give me them now i can put them in later pages too :D
Reply
:iconkwhitepearl:
kwhitepearl Featured By Owner Jul 8, 2010
lol [x
cool im gonna go and draw it then [x
Reply
:iconnixhil:
Nixhil Featured By Owner Jul 9, 2010  Student Digital Artist
awesome! go for it :D
Reply
:iconkwhitepearl:
kwhitepearl Featured By Owner Jul 12, 2010
yush [x
Reply
:iconracingwolf:
racingwolf Featured By Owner Jul 8, 2010  Hobbyist Writer
I LOVE all these pages! And all the little side characters in the background! XD I'll get to commenting on the rest properly soon!

Are you still doing some more? Or should I do the next one?
Reply
:iconnixhil:
Nixhil Featured By Owner Jul 8, 2010  Student Digital Artist
I was planning on doing more, but if you wanted to do the next few pages, i could scan in my ideas and you can do them or you can go off on a limb. Also, i was wondering, how are they going to meet Sunny? note me if you have an idea
Reply
:iconracingwolf:
racingwolf Featured By Owner Jul 8, 2010  Hobbyist Writer
Well, you can keep doing them! Just tell me when you want me to pick up from where you left off! I'm not sure yet, but let's talk over notes about our ideas!
Reply
:iconnixhil:
Nixhil Featured By Owner Jul 9, 2010  Student Digital Artist
sounds good!
Reply
:iconglitch-ish:
glitch-ish Featured By Owner Jul 8, 2010  Student Digital Artist
I love that Buizel' expression ^^
Reply
:iconnixhil:
Nixhil Featured By Owner Jul 8, 2010  Student Digital Artist
thanks :D
Reply
:iconbutterfinger-sharpie:
Butterfinger-Sharpie Featured By Owner Jul 7, 2010  Student General Artist
wow major art dump lol. i have no clue what's going on but i'm interested!!
Reply
:iconnixhil:
Nixhil Featured By Owner Jul 7, 2010  Student Digital Artist
definitely :P
it's just a little comic thing. the link to the first page is in the artists description, but dont feel as if you have to read it or anything :)
Reply
:iconbutterfinger-sharpie:
Butterfinger-Sharpie Featured By Owner Jul 7, 2010  Student General Artist
lol well i've read a lot of it, but i don't see the pages that the other person does lol
Reply
:iconnixhil:
Nixhil Featured By Owner Jul 8, 2010  Student Digital Artist
orly? did you click the links?
Reply
:iconbutterfinger-sharpie:
Butterfinger-Sharpie Featured By Owner Jul 8, 2010  Student General Artist
uhhuh, for this art dump of comics lol
Reply
:iconnixhil:
Nixhil Featured By Owner Jul 9, 2010  Student Digital Artist
xD well yeah!
Reply
:iconkiwitiger:
Kiwitiger Featured By Owner Jul 6, 2010  Hobbyist Digital Artist
GOD thats allot of pages!!! oh i just saw the swellow brothers from the other pages OwO

. . . . . . but no ikari >.> oh well at least i get to see my jety~! hes so adorable when he was treating them!<3
Reply
:iconnixhil:
Nixhil Featured By Owner Jul 7, 2010  Student Digital Artist
yup!!!

not yet, by the time you told me about him the background characters were done, so he'll be in the next pages or so :D
Reply
Add a Comment: